מערכת נטלאנץ' Headoffice

מערכת NetLunch Head Office הינה מערכת אינטרנטית המאפשרת שליטה על כל הסניפים ברשת. המערכת מאפשרת שליטה על ניהול קטלוג המוצרים, עדכון והקמת מבצעים, ניהול עובדים ותזמון השינויים לקופות בסניפי הרשת. המערכת הינה מערכת חכמה המאפשרת יכולת עבודה ברבדים שונים – דרכה ניתן לנהל את הקופות בעסק ברמת הסניף, הקבוצה או הרשת. היכולת לנהל את הקופות ברמה הרשתית, חוסכת זמן ועבודה ומקדמת את העסק.

תכונות עיקריות של המערכת

קטלוג מוצרים

עדכונים לקופה

Head office

מבצעים

עובדים

תכונות עיקריות של המערכת

קטלוג מוצרים

עדכונים לקופה

מבצעים

עובדים

Head office

השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 6725*

דילוג לתוכן