מערכת לניהול הזמנות

נטלאנץ' פיתחה עבור מסעדות המזון המהיר את מערכת ניהול ההזמנות, המתממשקת לקופת העסק ומייעלת את תהליך העבודה. המערכת מתנהלת בשני אופנים, צד העובד וצד הלקוח. לעובד, יש מערכת ניהול המאפשרת שליטה ובקרה שבה הוא מיידע על כל שלב בסטטוס ההזמנה. המערכת מאפשרת סיווג לסטטוסים השונים- בהכנה/ בהמתנה/ מוכן/ הושלמה. בכך, יכולים העובדים לעקוב בקלות אחרי כל הזמנה ולהיות בבקרה מלאה על משך הזמן של כל הזמנה עד הגעתה ללקוח. מצד הלקוח, המערכת לניהול ההזמנות מציגה את סטטוס הזמנתו על מסך גדול ומיידעת אותו בשלבי הכנת ההזמנה.

שימוש במערכת לניהול הזמנות מייצרת סביבת עבודה דינמית יותר, חוסכת זמן רב לעובדים וגורמת לתחלופה מהירה יותר של לקוחות. בנוסף, המערכת יוצרת סדר בבית העסק וארגון לסביבת העבודה ומאפשרת מעקב שוטף אחרי כל הזמנה מרגע יציאת הבון ועד איסופה. מצד הלקוח, תצוגת ההזמנות מעניקה נוחות ושליטה התורמות לשביעות רצונו של הלקוח ולחוויית לקוח טובה יותר עבורו.

מערכת ניהול הזמנות

תכונות עיקריות

הצגת פירוט ההזמנה

הצגת פרטי המזמין

הצגת מספר ההזמנה והסטטוס

הצגת סוג ההזמנה- משלוח/ T.A

אפשרויות סינון לפי סוג הזמנה

אפשרויות סינון לפי סטטוס הזמנה

אפשרות לחיפוש לפי מספר הזמנה / שם לקוח

אפשרות לשליחת הודעת SMS אוטומטית כשההזמנה מוכנה

יתרונות המערכת

  • דינמיות - תחלופה מהירה יותר של לקוחות
  • סדר - המערכת יוצרת סדר וארגון בסביבת העבודה
  • מעקב - מעקב שוטף אחר כל הזמנה מרגע יציאת הבון ועד איסופה
  • נוחות - מערכת לניהול הזמנות נוחה ומזמינה יותר עבור הלקוח

יתרונות המערכת

  • דינמיות - תחלופה מהירה יותר של לקוחות
  • סדר - המערכת יוצרת סדר וארגון בסביבת העבודה
  • מעקב - מעקב שוטף אחר כל הזמנה מרגע יציאת הבון ועד איסופה
  • נוחות - מערכת לניהול הזמנות נוחה ומזמינה יותר עבור הלקוח

יתרונות המערכת

  • דינמיות- תחלופה מהירה יותר של לקוחות
  • סדר- המערכת יוצרת סדר וארגון בסביבת העבודה
  • מעקב- מעקב שוטף אחר כל הזמנה מרגע יציאת הבון ועד איסופה
  • נוחות- מערכת לניהול הזמנות נוחה ומזמינה יותר עבור הלקוח
דילוג לתוכן